Skriva ut medlemsintyg

För att kunna få rabatter när du handlar i en affär måsta du visa att du är medlem. Detta kan du göra genom att visa upp en medlemsfaktura eller skriva ut ett medlemsintyg från vårt medlemsregister scoutnet.

Rabatt hos Friluftsvaror

Som medlem får du rabatt på Frilfutsvaror i Malmö, visa gärna upp en faktura på medlemsavgiften eller medlemsintyg. Berätta att vi har friluftvaros logotyp på vår hemsida. Hemsida: www.friluftsvaror.se/

Rabatt på resor med SJ-tåg!

Du når rabatten genom att logga in på Scouternas medlemsregister scoutnet (öppnas i ny flik). Första gången du loggar in trycker du på ”Har du glömt lösenordet?” och anger sedan ditt medlemsnummer (finns på en faktura från Scouterna) eller den mejladress som finns registrerad på dig. Behöver du hjälp, kontaktar du vår medlemsregistrerare (medlem[at]drottningstaden.se).

När du loggat in kan du, förutom att boka tågbiljetter, även se information om ditt medlemskap.