Sommarläger 2024 Storvallen

TROLL & VÄSEN

Sommarens scoutläger kommer gå av stapeln i Jämtlandsfjällen! Storvallens scoutstugor är bokade och i början av augusti (v. 32)  bär det av. Precis som 2016 och 2019, när kåren också var i Storvallen, är alla medlemmar med tillhörande familj välkomna att åka med! Har du alltså någon i familjen som vill följa med på fjälläger går det utmärkt!

För spårarscouter rekommenderar vi att en vårdnadshavare/vuxen följer med då vi är borta många dagar långt hemifrån.

Senaste informationen

Även om våren tvekar lite så kommer sommaren med stora steg och vi är så glada att vi haft ca 85 preliminär-anmälda till vårt sommarläger ’Troll och väsen’ i Jämtland!!
Nu är det dags att anmäla sig på riktigt och Lägerbrev 2 är bifogat och i det hittar ni också länken till anmälan!
Anmälningslänk: Länk till anmälan!
Sista dag för anmälan är 7 april.

Vi kommer ha nästa informationsträff den 29 april för de som anmält sig, men har man frågor innan så är det bara att höra av sig på mailen fjallen@drottningstaden.se.

Soliga scouthälsningar
Fjällgruppen